Update! Fika haha

Va rätt tråkigt men endå kul i kungsbacka, drog hem till Jocke pocke, där domme & pea också va. Sen drog vi med peas mammas bil in till kungsbacka och tog en fika på linneas. Sen träffade jag fillä, nathalie, robert, felicia och blablabla, fillä bara försvann hhah xD Vi va på stationen och flummade lite tills hon i kassan sa att snuten skulle komma om vi fortsatte vara högljudda.. OCH ROBERT ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG/KORKAD/BÖGIG/ÄGGHUVUD. HAhablir så jävla trött på honom den dampungen :P Vi drog till donken sen och träffade tobbe, alex & porven också. Hehehe.. Sen drog jag hem med bussjäveln till fjärås! Och nu sitter jag här i min ensamhet.. Någon som vill mysa framför tvn?

Vi är jompanins fans!



Ser sjuk ut :S



Jocke & Pea!



Jocke & Pea!



Alex!




Jocke & pea på fiket där uppe, negern är bara random som är på donken haha ;) Nej du är min lilla sötis<33

bloggping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0