Stress & lite smått och gott!

Fyfan va skönt att jag vet hur jag ska behandla min stress och ångest! Ska plugga mer på hur man får bort det inom kort. Känner mig faktiskt redan mycket bättre.. Nu när jag har fått reda på alla mina symptom, kanske blir en ny person, kanske blir som jag va förr, man vet aldrig :) Just nu när jag lider av stressen så känns det som att jag går runt och lever i en jävla puppa typ som ligger utanför denna världen. Det hjälper med alkohol men jag tänkte att det är ju inte den enda utvägen ifrån stress och sånna saker. Så nu va en person snäll och gav mig ett råd som själv har funkat för honom.

Det handlar inte om att jag har svårt att andas, det är mitt psyke som gör att jag inte kan det. Nu när jag tar djupa andetag så känner jag att jag kan andas mycket bättre och jag känner inte av denna stressen (alltså inte andas med bröstkorgen) som jag har gjort i två år nu eller nåt. Så jävla skönt att slippa det! Vill fan må bra igen och kunna leva normalt!



Makke Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0