Söndag!

Tjoo ny blogg idag! Jag känner att jag måste skriva för helvete men jag orkar fan aldrig fortsätta med en blogg.. kanske beror på att jag suger på blogdesign och att alla jävlar är så bögiga och vill inte ge mig en gratis designsida. Så man får klara sig igenom livet på egen hand ibland liksom..
Min helg har varit rätt skön så, i fredags så chillade jag, eben & ted hemma hos eben med att kolla på tv och käka munchies hehehhe :D Det va riktigt soft där. Sen igår då (lördags) så va jag hemma hos eben och förkröka. Sen drog han till sin flicka och jag fortsatta till en fest i hamerö där jag träffade ebens lillasyster hehe lool ;D Det va hyffsat kul i början men sen när allt "riktigt" party folk kom, då ska idioterna köra ut alla + att han som ägde skiten sa till mig att dra därifrån och jag sa ja visst jag drar :) Men han fortsatte tjata och jag hade redan sagt flera gånger att jag skulle dra haha idiot :P Sen hans "flickvän" eller syster whatever det va va ju riktigt cp.. Hon sa åt mig att jag skulle gå ut och jag hade rest mig och allting men hon fortsatte säga att jag skulle dra, MEN FÖR HELVETE JAG STÅR JU UPP OCH ÄR PÅVÄG UT!? Vad är det människor inte fattar när dom fått i sig lite alkohol? Lite normala kan man ju vara iallafall tycker man. Aja shit happens.. Snart ska jag sova för ska till skolan imon.


Poesi out!





Här är en liten bild på min trogne vän "Tage Von Judenschenker" också, om ni ville ta del av den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0