Rolig kväll/natt hos frankie!

Shuu.

Igår satt jag hemma, chillade vid datorn tills jag ringde jesper, han sa att han och alla andra va borta vid linbanan så jag drog dig, haha alla va helt jävla fuckade när jag kom dit, satt och lyssnade på dåliga låtar med jesper sannum hahahaha, fyfan asså.. Sen drog vi hem till jesper & raggan också haha, han och hazona bråkade om 2 jävla mobiler som dom bytte med varandra dom idioterna, hazona va tvungen att radera all sin barnporr och alla filmer han sitter och runkar i duschen på. Iförsig, vem vill visa sin polare att man sitter och runkar och tänder på det haha :) Aja, sen spelade jag och jesper tekken 5 och jag vann 33 ronder och han 6 sen orkade vi inte spela mer, MEN JESPER VANN SISTA SÅ HAN ÄR BÄST! Hehehehe. Vaknade chillade hemma hos mig, sen gick jag på toa och bajsa/duscha/runka och sen installerade hitman på datorn och lirade det lite.. Nu ska vi lira hela natten.. CYA YAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0