Tråkig dag!

Fan vad jag har tråkigt, jag har lust att bara dra utomlands eller nåt.. Vill in och träffa mina booys i kungsbacka men jag orkar fan inte åka in. Helvete jag sa till min polare Jocke Alfred att det bästa man kan göra om man vill sprida sin blogg så är det att droppa den på olika ställen där folk ser och klickar in på skiten. Och nu har han fan spammat överallt, vart jag än tittar så står hans förbaskade bloggnamn där haha :PPpPppPpp fan http://jompanin.blogg.se med stora bokstäver.

Just det, haha fan va fult det är med en devote blogg? Varför kallar folk den för blogg när det är devote liksom? xD "okej jocke de va du som sa det" men jag tänkte lite nu på att det är en devote och ingen jävla blogg. (RIKTIGA BLOGGARE ANVÄNDER BLOGG.SE) :D:D Nej men det är la bra det med. För devote är jätte "grymt" hihi.



Riktigt fint väder ute idag ser jag nu när jag tittar ut ur mitt fönster, funderar på att dra mig från datorn och kicka ut i de fina vädret lite, kanske hittar Mr.Radi och gänget sen också :P

Kommentarer
Postat av: cecilianicoles DEVOTEEE.SE

HAHAHA ÄR DU DUM I HUVUDET makkeboi!! devote är en blogg eftersom att man BLOGGAR fast på en annan BLOGGPORTAL :D:D:D: blogg.se är för randoms! :D

2010-03-15 @ 16:12:51
URL: http://cecilianicoles.devote.se
Postat av: Makkeboowi

Haha nej, devote är för knäppgökar som dig lillen :D hahaha

2010-03-15 @ 16:19:06
URL: http://mraplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0