Snack och rädsla!

Tjena.

Åkte hem till demina för några timmarsen, vi skulle igentligen grilla men så hade han något att berätta som va jävligt viktigt om man är i min situation. Detta som han berättade krossade nästan hela min framtid och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag har ett mål inom musik och jag vill göra musik som jag själv vill göra och tycket om, men nu tycker jag att det är mest obehagligt att göra musik.. Jag kommer fortsätta spotta! Jag tänker inte låta detta stoppa mig på något vis.. Tycker synd om folk som inte förstår deras situation, men det spelar ingen roll.. Dom kan inget göra för det är försent. Vet inte vad jag ska göra, jag har sån panik och är ledsen & riktigt jävla rädd för min framtid! I flera 1000 år har människan varit så korkade att dom inte fattar att dom skadar sig själva till sist, jag är jävligt glad att jag fått reda på det nu, för då är jag jävligt inne på vad som kommer att hända.. Människan är riktigt dumma i skallen! Dom fattar inte vad som händer i världen dom fattar ingenting!



världens horunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0