Ont i magen

Vaknade hos Jocke albert för en stund sen av att min mobil ringde som en jävla idiot och de va morsan som hade ringt ungefär 20-30 gånger för att hon ville att jag skulle komma i tid till skolan, trodde att jag började halv 10 men det va kvart över 9 jag började, jag satte mig och åt frukost fast hade as ont i magen och skit. Jag är ån jävla stressig människa och det är å jävla jobbigt ibland... VARFÖR FINNS STRESSS/ORO ?? Ge mig botemedel. Plus igår sså hände en as konstig sak, det typ stack i min mage och över hela bröstet typ som att de va massa nålar innuti min kropp ungefär, as läskigt :S Men jag har lärt mig hantera dedär nu eftersom jag fått det ett par gånger, men det är inte kul kan jag säga.

Vill också tacka nathalielindh.se att hon hjälpte mig med min header :) tacksam hihi (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0