Godmorgon!

Nu sitter jag här och är jäävligt bakfull och det suger. Iallafall, igår drog jag hem till alex och skulle förkröka och fick sjuts av mamma. När jag kom dit så skulle dom dra ut så vi drog ut för vi skulle hem till emma. Sen mötte vi upp fillä och alla andra och gick till emma. När vi va framme så satte vi oss i sofforna tills texmex den idioten sa att vi skulle på fest och att alla va bjudna. Så alla drog från emma efter en halvtimma eller nåt, upp till varla och väntade på idioten som skulle visa oss vägen, och det va ju hansson och dom vi skulle till men tim är så dum i sitt jävla huvud och är allmänt jävla retard den rika fittan. Så vi stod där ute och drack öl fyfann, sen drog vi iallafall hem till janina som bor borta vid shell macken, på resan dit så satt gren och hebbe & alla på bussen, haha gren råkade stöta till en blatte så han fick damp och började slå honom hahaha, fyfan va fult. Han måste fan vart tjackad eller nåt sånt för man börjar inte slåss för att någon blåser på en typ :P Sen när vi va hemma hos janina så typ satt alla & chillade och lyssnade på musik och sånt.. Fast sen va alla tvugna att dra därifrån så jag & joppe drog hem till honom och käkade lite tacos hehe, sen somnade jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0