Hihihihihih :$$$

hej..

idag har jag mått rätt bra faktiskt och så träffade amanda i fjärås för hon ska bo här, fan va najs! Sen åkte vi mopppe in till kungsbacka, fyfan va sjukt rädd jag va amanda kör som en jävla dåre. helt sjukt fan, har aldrig varit så rädd på en moppe asså svär. Aja, vi drog till tölö pizzeria där pe & tova satt dåå. Haha vilka töntar :D
aja , vi satt där lite och prata och dedär vad vänner gör, sen köpte dom äcklig mat med socker. sen drog vi till filmtajm och träffade tova efter amanda kört henne bort (hur de nu gick till) hehe. sen träffade mike och så drog till donken och träffade bröderna åkerberg & några till. SEN KOM TOBBI, hehe.. köpte cigg och shit, sen drog jag hem.

btw ska tatuera mig för 3:e gången snart =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHA naaaw !! <3 min egna moppe e en riktig rallymoppe!!

2010-06-30 @ 13:56:22
URL: http://mollnigt.devote.se
Postat av: miixx

:D

2010-10-17 @ 00:06:06
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0