Börja blogga igen + lite låtar uppe!

Heysan! Nu va det ett tagsen jag skrev här i bloggen, men blev sugen nu på att skriva lite shit om vad som händer igen, som vissa vet så har jag & Shoman (Robin Hultman) bildat grupp, så hedanefter kallar vi oss för "Dynamo" som sstår för energigivare & kraftkälla om jag inte minns fel. Riktigt fett namn på en rupp tycker iallafall jag! Igår var jag & kollade på när en av mina bästa tjejkompisar sjung, det gick bra förutom att hon tappade bort sig i början, men jag va stolt ändå ;) Åter till musiken. Jag & Robin håller just nu på att jobba med ett mixtape som kanske blir klart till sommaren, ska under veckan nu skriva och spela in, iallafall 2-3 låtar om de så vill.

Här har ni en flummig freestyle/vers.



Här har ni 2 låtar om ni inte har hört nåt från mig!



Här har ni också 1 låt från Shoman.




Hoppas ni kommer digga det vi släpper, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0