Hemma igen!

Tjena, blev ingen inspelning igår för det blir det aldrig hoss fillä, skrev bara några bars sen ville fillä sova hahaha. Jag somnade typ klockan 3 eller nåt. Yeye, vaknade först klockan 7 eller 8 av att filläs pappa stod och snackade med han nedanför trappan, sen vaknade jag 9 igen för bussen gick då så vi gick ner till busshållplatsen och åkte med bussen, fillä drog till kungsbacka och jag drog hem och käkade frukost och dedära. Spelade in lite roliga saker förut haha jag känner bara ibland för att sspela in nåt fast inte droppa det. Typ nåt som man kan lysna på själv och jag testar att mixa rösten på annat sätt och massa skit. Rätt kul.. Sitter här nu och vet inte vad jag ska göra, antagligen in till kungsbacka och träffa gylling och alla booys där inne. Satt och knarkade Jay-Z igår med så sjukt skön är han, adam tensta är hyffsad skön med fast jag gillar inte att hans musik hackar så jävla mycket det är rätt jobbigt fast gött att höra på ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0