flummar...

Haha jag och Joakim albert sitter och spammar varandra på facebook + massa andras BDB. FÖR VI VILL BLI KÄNDA INOM BLOGGVÄRLDEN SOM KRILLEBOOI OCH ÄCKLIGA KISSIE som är hur ful som helst utan smink haha, jag svär du ser ut som ett jävla missfoster i ansiktet din anorektiska padda. Operera bort ditt ansikte så kanske du kan få en pojkvän ;)

aja min åsikt.

Jag funderar på att sova snart är jävligt trött & sånt. Orkar fan inte med skolan imon igentligen men jag måste pallra mig dit bara för att jag vill visa att jag är grym i skolan (hahahaa) aja..

Saknaden dödar min vilja att glömma, för minnen finns kvar tills vi båda är döda. :'(



GRYM LÅT (handlar inte om mitt liv) men den är grymt bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0