Är med jocke, dricker lite och chillar!

dagen har varit rätt seg fram tills jag smsa jocke och frågade om jag fick komma över, så jag drog dit och domme va flummig som vanligt, sen gick han och vi satte oss och skrev en vårlåt den blev hyfsat nice ändå! Vi knäppte några bärs också och dedär! :D Asså Corona med lime frukt i är fan det bääästa jag har druckit jag lovar er. Testa dricka lite Corona med en limefrukt i. Fyfan vad det påminner om sommaren! Så jävla gott det slår fan alla öl som finns hehe. Käkat glass också och de va jävligt gött :D Sitter och lyssnar på musik nu också hehe fan det va de som fattades! Och imon vet jag fan inte vad jag ska göra asså, får la kolla vad alex ska göra eller nåt. På lördag ska jag iallafall ut med eben på krogen och det blir la mingel eller nåt skoj, prinsen suger om man tänker noga efter, bara massa dryga jävla personer där som inte har humor typ haha. Men det är skönt att man slipper polisjävlar som man hade efter sig förr i tiden varenda jävla helg haha. Fyfan va jobbigt de va.


I'm Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0