Orkar inte mer fan

Skumma känslor av det mörka som kommer drabba oss alla, tar luft livet svajar nästan på en tråd känns det som. Svett faller ner när jag rör mig, hjärtat dunkar och dunkar och jag känner den obehagliga stunden då jag håller på att bli galen. Hjälp kan dock sökas men något som aldrig kommer till skott. Halsen spänns, allt spänns hela tiden och det sticks verkligen. Luften känns jobbig att dra in. Lever som en fisk i luft. Andas tungt och snabbt, försöker dra in mer luft än vad jag borde men luften tar alltid stopp. Lungan är inte hel känns det som. Jobbig livssituation.

Kommentarer
Postat av: matildahansson

naw sötis.

trodde du slutat blogga?

<3

2010-06-25 @ 00:03:49
URL: http://metaforer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0