Midsommar!

FAN DET ÄR MIDSOMMAR NU OCH JAG SKA VA MED ROLIGT FOLK IMON! :) Hehehe, ett tagsen jag uppade men nu gör jag det.. Rappen går bra, jag mår bra som fan nu.. lärt mig meditera och kontrollera stress och panik och de känns bra, nu ska jag bara fixa blodprover på sjukhuset så jag kan bli helt bra i huvudet. Inte kul att gå och tänka på masssa jävla skit hela tiden som är fett onödigt.. MEN! Sen kommer jag säkert gå och ha ångest över att jag haft ångest i 2,5 år :( Men det kommer ggå över snabbt ;) Funderar på att sova vid 1 tiden nu också så jag är pigg imon (a) kommer en flashig bild på mig med :D




Okaj, kanske lite skev så.. menmen, en sak till.. VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG IMON??? omgomgomg hejdå

Kommentarer
Postat av: matildahansson

jag tycker du ska ha klänning..

2010-06-25 @ 01:12:21
URL: http://metaforer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0